top of page
Ara
  • Mamamoo Turkey

[Soompi] MAMAMOO Üyeleri Eski İlişkilerinden Bahsettiler

Dört kız grubu üyesinin her biri aşka karşı bakış açılarını yansıtan birer cümle yazdılar. Yazdığını göstermesinin hemen ardından Hwasa yazdıklarını: “Aşk tehlikeli ve inişli çıkışlı bir şey. Genellikle ilişkilerimde söylenen sözlerle kolayca inciniyorum. Arkadaş çevresi geniş birisi değilim.” diye açıkladı.


Sonrasında ise, “İlişkide öğrendiğim bir şey varsa o da birine aşık olduğumda gururu-

mu bir kenara bıraktığım. Sıradan birisiydi ama beni sık sık kendinden uzaklaştırırdı.

İşimden ve güçlü imajımdan dolayı aklında birtakım önyargılar yer edinmiş olabilir

belki. Bir sene boyunca peşinden koştum ve sonra iki buçuk sene çıktık.” şeklinde

devam etti.


“Zoru oynayıp 'Yorgunum.' dediğinde bile “Seni özledim, yorgun olsan da seni

görsem olmaz mı? diyordum. Aşk konusunda biraz beceriksiz birisi olduğu ortaya çıktı

ve ben de öyleydim. Böylece iyi bir ikili olmuştuk.”


Hwasa'nın çocukluk arkadaşı ve grup üyesi Wheein ise şöyle yorum yaptı: “Ağlamıştım. Hwasa sürekli birilerinden hoşlanan tipte biri. Bu gelişmeleri duyunca çocuğun sonunda ondan hoşlanacağını ve sevgili olacaklarını söyleyip durmuştum. Bir gün 'Çıkıyoruz.' dedi ve gülerken birden ağlamaya başladım. O kadar mutluydum ki ağlamaya başlamıştım.”


Wheein ilişkileri masa tenisine benzeterek, “Sevgi (aşk) kabul etmeyi ve karşındakine vermeyi bilmen gereken bir şey bana kalırsa. Bence sevgi göstermek güzel bir şey.” dedi.


Sunucu tek taraflı aşk yaşamamayı nasıl başardığını sorduğunda Wheein, “İlişkilerimde yaşadığım inanılmaz bir şey bu. Birini sevdiğim zaman o da beni seviyor oldu hep. Her zaman böyleydi, çok havalı. Bir bağımız var sanırım.” şeklinde açıkladı.


Sunucular ne kadar şanslı olduğunu söylediğinde Wheein ise belki de bilmeden o kişiye sinyaller göndermiş olabileceğinden bahsetti.


Daha sonra Wheein ilişkisini halka açıklamak istemesi hakkında konuştu. “Buna olumlu bakıyorum,” dedi. “Devir değişti artık. Herkes birileriyle çıkıp ayrılıyor, o yüzden çok fazla kafama takmıyorum. Olumlu bakıyorum.”

-Mamamoo Turkey

54 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page