top of page
Ara
  • Mamamoo Turkey

Moonbyul Allure Korea Dergisi Nisan Sayısı Röportajı

  • Soru: 2.solo albüm tanıtımlarını tamamladın bundan memnun kaldın mı?


Moonbyul: Gerçekten memnunum. İlk başta sonuçları düşünmedim. Birçok kişinin ilgi duyabileceği türden bir şarkı değil.

Sadece bu türü yapabileceğimi gösterdiğim için mutluyum.

Albüm satışları da beklentilerimin üstünde, bu promodan gurur duyuyorum.


  • Soru: İlk solo albümden farkı nedir?


Moonbyul: İlk solo albümünde (Selfish) müzik şovlarında sahne almadım. İlk albüm 'Sevdiğimiz müziği yaparak yaşayalım' ve 'Kendimizi daha çok sevelim' mesajını veren bir albümdü


İkinci solo albümüm ise (Dark side of the Moon) 'Sevdiğim bir şey yapayım' ve 'Kendimi sevdiğime göre bu türü de yapabilirim.' tarzında.


  • Soru: Günlük yaşantımızın kıymetini anladığımız bir dönemdeyiz. Senin durumun nedir?


Moonbyul: Ben aktif biriyim o yüzden stres olabiliyorum. Egzersiz yapamıyorum,kimseyle buluşamıyorum. Bu nedenle eğlenmek için üyelerimin evine gittim hehe. (Röportajın internete düşen kısmı) - Mamamoo Turkey

79 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comentarii


bottom of page