top of page
Ara
  • Mamamoo Turkey

[17052016] StarNews Mamamoo Red Velvet Röportajı

Güncelleme tarihi: 23 Mar 2020

(Solar'ın WGM'e katıldığını hatırladıktan sonra) Seulgi ve Wendy: Unnie! Evliliğini kutlarız! Hahaha. WGM izleyerek çekici taraflarını gördük. Senin Deokbokki sevdiğini de oradan öğrendik. Solar: Seulgi, Wendy... Ben aslında WGM'ye başlamadan önce, hali hazırda programda olduğu için Joy'dan tavsiye aldım. Bana "Ah unnie! Başlarda garipseyebilirsin ama zamanla alışacaksın! Deneyimin keyfini çıkar." dedi. Benim küçüğüm olsa da WGM'de benden kıdemli olduğu için söyledikleri çok yardımcı oldu. Hala teşekkür borçluyum ona. Wendy: İşte Joy'un cazibesi. Haha. Moonbyul unnie de Irene unnie'ye çok şaka yapıyor. Haha. Moonbyul: Aynen öyle... Irene unnie'yi gördüğümde bir sebepten onu kandırma isteği duyuyorum. Utanmış tepkisini görmek çok eğlenceli. Şakalarıma güzel cevap veriyor ayrıca. Hepsi Irene unnie'yi sevdiğimden tabii. Solar: Biz Haziran 2014'te çıkış yaptık, Red Velvet ise Ağustos 2014'te ancak yakınlaşmamız yalnız bir yıl öncesine dayanıyor. Moonbyul: Doğru. Bir yıl önce, bir kanalın stüdyosunun park alanında araçlarımızı yan yana park etmiştik. O gün önce biz Red Velvet'e yaklaşıp telefon numaralarını aldık ve bir grup konuşması oluşturduk. Seulgi: Sanıyorum o gün Wheein'in doğum günüydü. Önce unnie'ler bize geldi, biz de "Doğum günün kutlu olsun Wheein!" dedik, sonra da telefonlarımızı aldık. Aslında bundan önce biz de unnie'lerin sahnelerini görüp hayran kalmış ve onlarla yakınlaşmak istemiştik. Moonbyul: Daha sonra hep meşgul olduğumuzdan özel olarak pek buluşamadık ama stüdyolarda Red Velvet'le karşılaşmak bile mutlu ediciydi. Ben MBC'nin "İdol Atletizm Şampiyonası"nda düştüğümde bile Mamamoo üyelerinden ayrı, önce Red Velvet üyeleri yanıma koşturmuş ve çok endişe etmişlerdi. Mamamoo ile benzer özel hayatlar paylaştığını düşündüğüm gruptur Red Velvet. Wendy: Doğru. Aslında biz unnie'lerin hayranlarıyız. Sahnedeyken nasıl keyif aldığınızı her halinizden anlayabiliyoruz. Müzik türü olarak da çok geniş bir yelpazeleri var. Mamamoo kuliste, bekleme odasında bile parıl parıl. Bu yüzden Mamamoo'yu yayın istasyonlarında görmekten memnun oluyorum. Biz 1.lik aldığımızda da Mamamoo unniler ilk önce gelip tebrik etmişlerdi. Seulgi: Ben de bir Mamamoo hayranıyım. Bir keresinde "Enerjinizi sahnede izleyicilere nasıl bu denli etkili geçirebiliyorsunuz?" diye de sormuştum çünkü bence bu yalnız Mamamoo'nun yapabildiği bir şey. unnie'ler benim rol modelim haha. Moonbyul: Ah... Birden bire böyle şeyler söylemen... Utandırıyorsun beni haha. Sonuçta, biz gerçek hayranlarız. Biz gerçek Red Velvet hayranlarıyız. Red Velvet'in hiçbir kusuru yok, cidden. Koreografileri hep özgün ve senkron içinde oluyor. Size baktığımda hep koreografinizin çok havalı olduğunu düşünüyorum. Red Velvet birinciliği kazandığında Seulgi bana baktı ve ağladı, ben de sırtını sıvazladım. Biz birinciliği kazandığımızda da hepimiz çember oluşturup zıplamıştık. Solar: Katılıyorum. Bence beş üye de kusursuz. Hepsi harika şarkıcılar. Red Velvet şarkıları dinlemek beni ferahlatıyor ve keyfimi yerine getiriyor. Oynama listemde hep Red Velvet şarkıları vardır çünkü beni neşelendiriyorlar. Wendy: Mamamoo ve Red Velvet olarak her zaman birbirimizi destekliyoruz. Müzik türüne gelince farklı olabiliriz ama hep birbirimizi yüreklendiririz, birbirimize şefkat gösteririz. Rakipten çok birbirimizin hayranı gibiyiz. Promosyon yapmadığımızda Mamamoo'nun bütün aktivitelerini televizyondan takip ediyorum. Moonbyul: Red Velvet'in "One Of These Days"ini çok beğendim. Çokça düşünmemi sağlayan harika bir şarkıydı.

Solar: Ben özellikle "Ice Cream Cake" ve "Don't U Wait No More"u seviyorum. Seulgi ve Wendy'in vokal kabiliyetlerinin bile harika oluşu beni çok şaşırtmıştı.

Seulgi: Mamamoo'nun "Mr. Ambiguous" çıkış sahnesini görünce şok olmuştum. Onlar gibi sahnede özgürce keyif alan kadın sanatçıları ülkemizde ilk kez görüşümdü. "Um Oh Ah Yeh" ile de olgunlaştıklarını hissettim.

Wendy: Ben "Taller Than You (1cm) "yu çok beğendim. Belki de boyum kısa olduğundandır haha. Kostümlerden sahneye, her şey tüylerimi diken diken ettirecek kadar iyiydi. Unnie'lerin tarzını yansıtan bir şarkı olduğunu düşünüyorum.

Moonbyul: Birbirimize karşı oldukça sevgi doluyuz ama hala çaylak sayıldığımızdan özel olarak buluşacak pek vakit bulamıyoruz. Bu sene dokuzumuzun da bir araya gelip bir lunaparka gitmesini umuyorum. Burada açık açık söylediğimize göre belki şirketleriniz izin verir. Haha

Seulgi: Ben de hep birlikte lunaparka gitmek istiyorum. Han Nehri'ne gidip etrafında bisiklet sürmek de istiyorum.

Wendy: Beraber bir pansiyonda kalırsak eğlenceli olur gibi. Yakınlarda deniz kenarı bir yere

beraberce seyahat etmek de isterim.

Solar: Ben de pansiyona gitmek istiyorum. Orada hep beraber mangal yapıp daha önce konuşamaya fırsat bulamadığımız konularda sohbet ederiz. Şirketlerimize sesleniyorum, bizi bir pansiyona yollayın lütfen!

Seulgi: Gerçekten, en azından bir kez bunu gerçekleştirelim. Bu arada, şu sıralar sizi aradığımda hep üniversite şenliklerinde oluyorsunuz.

Solar: Şu sıralar tam şenlik zamanları olduğundan programımız yoğun. Biz de onlardan enerji alıyoruz.

Seulgi: Biz de artık üniversite programlarına katılıp enerji alıyoruz. Oralarda da görüşürüz. Haha.

Wendy: Artık yavaş yavaş röportajın sonuna geliyoruz. Zaman çok hızlı geçiyor. Unnie'lere son olarak söylemek istediğim şu ki, şimdi de başarılı olmanıza rağmen daha da başarılı olacağınıza inanıyorum. Hayır, daha başarılı olacağınıza eminim. Bize her zaman güç ve motivasyon kaynağı olan Mamamoo, ileride de Red Velvet'le kalmanızı umuyorum. Ah, pansiyona da bir an önce gidelim beraber.

Seulgi: Önceden beri siz unnie'leri izliyorum ama önünüzdeki geleceği dört gözle beklediğimden daha da destek verecek, tezahürat edeceğim. Bir kez daha söyleyeceğim ama, ben tam anlamıyla bir hayranınızım. Haha.

Solar: Umarım Red Velvet şimdi olduğu gibi insanları mutlu eden müziklerini yapmaya devam eder. Şu an harika gidiyorsunuz. İleride daha da fazla başarılara ulaşmanızı içtenlikle diliyorum.

Moonbyul: Red Velvet'te hem "Red" hem de "Velvet" hissi olduğundan birçok farklı türün üstesinden gelebileceğinizi düşünüyorum. Geleceğiniz kesin bir durumda. Bu yüzden de dört gözle bekliyorum. Akran olduğumuzdan düşüncelerimizin çoğu zaman örtüşmesi çok güzel. Pansiyona da, lunaparka da bir an önce gidelim!

-Mamamoo Turkey

98 görüntüleme1 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comentários


bottom of page