top of page
Ara
  • Mamamoo Turkey

Solar'ın Solgam "Blossom" Busan Konserinden Sonraki Fancafe Mesajı

Güncelleme tarihi: 7 Mar 2020

Merhaba, ben Mamamoo'dan Solar. Acaba nasıl başlasam...emin değilim. Hepsinden önce Solar's Emotions konserine gelen herkes,Solar's Emotions konserine sevgi gösteren herkes ve Solar's Emotlions konseri boyunca benimle olan herkes! Hepinize teşekkür etmek istiyorum. Solar's Emotions konserlerinin Seoul'den sonra Busan'da da devam edeceğini asla düşünemezdim. Moomoo'lar için olmasaydı belki de yapmaya başlayamazdım bile. Sonuna kadar bana inandığınız için teşekkür ederim. Bugün Busan konserlerinin son günüydü. Sonlarına doğru şunu fark ettim “Ah, gerçekten bir sürü mutlu anı edindim, ve bu

minnettar olunacak bir şey." Son şarkı olan “Star Wind Flower Sun"'ı söylerken aklımda beni birazcık duygulandıran bu düşünceler vardı. Performans sergilerken gördüğüm tüm gözleri ve Solar's Emotions'ı seven insanların hikayelerini hatırladım, ve kalbim... ㅎㅎㅎ

Özellikle Busan konseri için hazırlanacak çok zamanım yoktu,bu yüzden daha da endişeliydim. Sanırım bu yüzden tatmin hissetmiyorum. ㅠㅠ Daha iyi çalışmalıydım... Bunun gibi bir sürü düşüncelerim vardı...ㅠㅠ Moomoo'lar var olduğu için Mamamoo da var, ve Mamamoo'nun içindeki Solar da. Her zaman benim için endişelenen ve benimle birlikte olan sizin ne kadar güven verici olduğunuzu tahmin bile edemezsiniz. ㅎㅎ Performans sergilerken bile Moomoo'lar sayesinde daha çok güç toplayabiliyorum. Ve yorgun bir şekilde eve giderken yine Moomoo'ları görüp gülümsemeye başlıyorum. ㅎㅎ Bugün için de teşekkürler. Solar's Emotions konserleri boyunca birçok şey öğrendim, iyi insanlarla tanıştım. Daha fazla gelişmeye ve güzel şarkılar ve sahnelerle Moomoo'larla iletişim kurmaya devam etmek istiyorum. Ah! Bir de Seoul ve Busan konserlerinde sahneyi benimle birlikte süsleyen insanlara da teşekkür etmek istiyorum. Gerçekten çok iyiydiniz ve unutulmaz anılar yarattığınız için teşekkürler! Geriye şu andan itibaren birbirimizi daha sık görmek kaldı, görüşürüz. ^^


İyi geceler. ^^

-Mamamoo Turkey

16 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page