top of page
Ara
  • Mamamoo Turkey

SOLAR Fancafe BLACK Diary

Mamamoo üyesi olarak aktif olduğum sürede, Moomooların kutlamaları sayesinde çok şanslı doğum günlerim oldu. Çok teşekkür ederim ^^ Moomoolar sayesinde benim için daha da değerli bir doğum günü oldu. Bana verdiğiniz sevgiyi nasıl geri ödeyeceğim... Bunu çözmekle uğraşırken 2018 yılında belimi incittiğim zaman yazdığım şarkıyla geldim size bugün. Tam olarak kaydedilmemiş olsa da ㅋㅋㅋㅋㅋ Moomoolara hediye olur umarım ㅎㅎ Ben de insanım, yani ben de yalnız hissedebiliyorum, yeri geliyor mutlu oluyorum yeri geliyor üzülüyorum. Birçok şey hissediyorum ama Moomoolar karanlık tarafımı aydınlattı bence ㅎㅎ Bu ne diye düşünebilirsiniz ama gerçekten böyle bir şey var... ㅎㅎㅎ Her Moomoonun kendince doğum günümü kutladığını görmek... Her zaman minnettarım size. ㅠ.ㅠ Ne kadar duygulandığımı kelimelerle ifade edemem ㅠ Gelecekte de güzel şarkılar çıkarıp Moomoolara yavaş yavaş sevgilerinin karşılığını vereceğim. Moomoo, bugün de güzel bir gün geçirin ve ileride de, uzun zaman boyunca bol bol görüşelim!

- Mamamoo Turkey


5 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page