top of page
Ara
  • Mamamoo Turkey

Japon "Haru Hana" Dergisine Verdikleri Röportajdan Bazı Bölümler

-İlginç şeyler 1:


Moonbyul: Adlib (doğaçlama) olarak BTS'nin Dope parçasından bir kısmı kullandım. Jin benim arkadaşım ve performanstan birkaç gün önce ona mesaj attım. Performanstan sonra ise mutlu bir şekilde yanıma gelerek "bizimkini kendi şarkı sözlerinize eklemeniz şahaneydi, gerçekten çok mutlu olduk" dedi.


  • Soru: Rap ve vokal dışındaki rolleriniz nedir?


Wheein: Sekreterim. Grup adına yorumlar yazan kişi benim.


Hwasa: Wheein aegyo temsilcimizdir. Sevbek (sevimli+şebek... :P) bir hissi var ve kendinizi onu korumaktan/kollamaktan alıkoyamıyorsunuz.


Wheein: İşte böyle bir şeyler (güler). Hwasa'nın rolü de "yemek turu rehberi". Ne zaman bir şeyler yemeğe çıksak, etrafta nefis restoranlar arar.


Hwasa: Ben açılığa pek dayanamayan insanlardanım (güler), nerenin yemeği iyi diye aramaktan çok çabucak yakınlarda ne var diye ararım.


Solar: Her şeyi ilk yapan kişi Moonbyul. Kuaför ilk Moonbyul'dan başlar, düzenli biridir. Ne zaman erken uyanmamız gerekse ya da çok yorgun olduğumuz zamanlarda ilk uyanan hep o olur. Sadece makyajı bitince dinlenir.


Moonbyul: Solar abla organize etmekten sorumludur. Bu organizasyon odayı toplamak gibi bir şey değil, Mamamoo'nun etkinliklerini sorunsuz bir şekilde devam etmesini sağlayan türde bir organizasyon. Etkinlikler sırasında üyelere öncülük eder.


  • Soru: Bunlardan başka, hepinizin aldığı bir övgü var mı?

Wheein: Yakışıklı... (gülüşmeler)


Wheein'in gözünden Hwasa: Özellikle, şaşırtıcı bir biçimde çocuksu, mesela çok kolay kanar. Her şeyi biliyor gibi görünür ama beklenmedik bir biçimde hiçbir şey bilmez. Sürekli bu tür Hwasa ile ilgili yeni bir şeyler keşfediyorum.


Hwasa'nın gözünden Wheein: Boş zamanlarımda dışarı çıkmayı ya da seyahat etmeyi seviyorum. Wheein ise evinde kedisi ile oynamayı ve sakin sakin dinlenmeyi seviyor. Bazı yönlerden birbirimize benzesek de bu tamamiyle örtüşüyoruz demek değil tabii. Yakında on yıldır birbirimizi tanıyor olacağız.


Moonbyul'un gözünden Solar: Aramızda bir vitamin gibi. İyileştirici türden. Bir arkadaş gibi davranıyor, ve beni en iyi o anlıyor. Eğer abla olmasaydı, bu zamanlara gelemezdim.


Solar'ın gözünden Moonbyul: Çok güvenilir bir çocuk. Ekibin itici gücü. Evin en küçüğüydüm, bu yüzden başlarda lider olmam gerektiğinde çok zorlandım, ama Byul'un yardımı sayesinde bunu düzgün bir şekilde halledebildim. Benim için her şeyimi paylaşabileceğim bir dost.


  • Soru: İdeal tipiniz nasıl? Bir ilişkiniz olduğundan nasıl olursunuz?


Wheein: Romantik ve duygusal kimselerden hoşlanıyorum. Eğer birinden hoşlanırsam, hep onunla ilgilenirim/ona bakarım (güler).


Hwasa: Ben sadık tiplerdenim. Taktik yok, sadece nasıl hissediyorsam gösteririm. Gençken romantik bir aşk arzuluyordum, azıcık tehlikeli çocuklar falan. Ama şimdi neşeli ve ilginç insanlar hoşuma gidiyor.


Solar: Benim de! Kıdemlilerimiz Yoo Jae Suk ve Jung Hyung Don gibi insanlar.


(Muhabir: Peki We Got Married'de eşin olan Eric nam?)


Solar: Kişiliği gerçekten iyi ve çok nazik. Görgü kurallarında iyi/hoşgörülü, çok hoş birisi. Ama tam bir "kalp çarptıran"* olduğundan, gerçekten onunla birlikte olsam buna tahammül edemezdim diye düşünüyorum. (gülüşmeler)


Moonbyul: Birini sevmem için uzun zaman geçmesi gerekiyor. Ama bir kere sevdikten sonra hep onu düşünüyorum.


*İngilizce çeviride "heartthrob" kullanılmış Eric için, "kalbi deli gibi attıran erkek" anlamına geliyor, biz burada "kalp çarptıran" olarak kullandık.


  • Soru: Japonya'da ilk defa promosyon yapmakla ilgili neler hissediyorsunuz?


Wheein: Hepimiz Japonya'yı seviyoruz ve daha önce özel olarak buraya gelmişliğimiz de var. Ama hayranlarımız ile buluşmak için böyle bir fırsatımız hiç olmadığı için, şimdi çok mutluyum.


Hwasa: Çaylak günlerimizden biraz farklı olsa da, başa dönmüşüz gibi hissettiriyor.


Moonbyul: İlk defa gördüğüm bir sürü hayran vardı, ve bizi görünce ağlayan hayranlarımızı da gördüm. Umarım böyle hayranlarımızla buluşabilmek için daha çok fırsatımız olur.


Solar: Küçüklüğümden beri Japon animelerini çok sevdiğimden, kendimi Japon kültürüne çok çabuk alışmış buldum. Gergin olsam da, Japonya'da bu şekilde promosyon yapabildiğim için çok mutluyum.


  • Soru: Japon Kültürü'nde ilgilendiğiniz şeyler?


Wheein: Moda ve yemek.Kore'de Itaewon'da gittiğim birçok güzel Ramen restoranı var, uzun zamandır Japon rameni yemek istiyordum. Bunun için sabırsızlanıyorum.


Solar: Dizileri ve animeleri gerçekten seviyorum. Hepimiz "Spirited Away"i seviyoruz. Ben ayrıca "Gokusen" i de seviyordum, tüm diziyi izledim.


Moonbyul: Bir dönem, kaplıcalarla ilgileniyordum (Yufuin Çiçek Köyü'ndeki). Solar önceden gidip eğlendiği için ben de ondan sonra gittim. Hwasa da birkaç gün önce gitmişti. (gülüşmeler)


Hwasa: Aslında iki gün önce gittim (gülüşmeler). Çokça wagyu bifteği yedim~ Yurt dışına çıktığımda yemekler genelde benim ağız tadıma pek uymuyor. Ama Japonya damak zevkime uyan yemeklerin olduğu tek yer, bu yüzden Japon mutfağını cidden seviyorum! Bir de, son zamanlarda Junji Ito'nun korku mangası eğlenceli geliyor. Dürüst olmak gerekirse, korkunç şeyleri çok sevdiğimi söyleyemem, ama hakkındaki yorumları okuduktan sonra bunu okumaya karar verdim ve şok oldum. Sonra gidip bütün seriyi aldım.


Wheein: Ben de okumak için bütün seriyi almana şok olmuştum.

-Mamamoo Turkey

52 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page