top of page
Ara
  • Mamamoo Turkey

MAMA 2018 Sahnesi Netizen Yorumları

Kaynak: Money S via Naver 1. (41485, -57) Tartışmalar her zaman medya tarafından başlatılır.

2. (4891, -131)J Bütün o şirin kız grupları o kıyafetlerle canlı söyleyemezlerdi bile. Yeterince yetenekli olmadıkları halde böyle giyindikleri için daha da çok nefret alırlardı. Hwasa bunu mükemmel bir şekilde kaldırdı çünkü o Hwasa.

3. (4667, -33) İyi de Beyonce hep böyle giyiniyor?

4. (4502, -131) Bunu utanç verici buluyorsan moruksundur.

5. (4384, -34| Bunu utandırıcı bulduysan seksenlerde Madonna'nın performanslarını nasıl izleyebildin acaba?

6. (482, -3|) Lee Hyori'nin “Miss Korea” promosyonlarında benzer bir şey giydiğini hatırlıyorum... neyse, havalı buldum.

7. (85, -8) Beyonce böyle giyindiğinde seksi bir ikon ama Hwasa giyince utanç verici ~ Bu düşüncenin kendisi utanç verici asıl ~~

8. (475, -10) Ateşli görünüyordu ve kıyafeti havuzda insanların giydiklerinden farklı bir şey değildi. Kırklarının ortasında bir teyzeyim ama kendine güvenli ve havalı göründüğünü düşünüyorum.

9. (462, -7|) Çok komik çünkü insanlar kıyafeti mayoya benzediği için utandıklarını söylüyor... kk O zaman

gençler neden havuza alınıyor? Sorun kıyafeti değil, insanların Hwasa' nın vücudunu seksi bulması kkk

Kaynak: Naver


1. (42660, -249| Cinsel bir şey değildi, savaşçı gibi görünüyordu...

2. (41402, -68| İnsanların bunu bir performans olarak algılaması gerek. Sokağa böyle giyinip çıkmıyor.

3. (1117, -39) Sanki yabancı bir şarkıcı şov yapıyor gibiydi. Ve törenin ratingini -15 artırdı, bu yaygara niye anlamadım.

4. (41027, -65| Beyonce performanslarında hep böyle giyinir, hatta Katy Perry ve Lady Gaga. Hwasa onlara kıyasla ölçülü sayılırdı.

5. (13, -13| Yani erkek idoller tişörtlerini çıkarıp meme uçlarını gösterdiklerinde eğlenceli ve müthiş ama kadın idoller bir parça vücutlarını sergileyince tartışma yaratıyor? kkk

6. (4118, -6| Um Jung Hwa da böyle giyinmişti... yabancı şarkıcılar için bu hiçbir şey... Muhtemelen herhangi sıradan bir sahne kıyafeti sayılır.

7. (4131, -33) Çok güzel görünüyordu ve iyi becerdi kkk çok havalı ~

8. (488, -10)J Bana havalı geldi?? Beyonce, Mariah Carey, Madonna hepsi böyle kıyafetler giyiyor, sorun çıkaran sadece medya

Kaynak: Naver


1. (7437, -489) Unnie en iyisi...

2. (4317, -240) Cidden Hwasa' yı yabancı bir şarkıcı sandım.

3. (2595, -202) Biraz afalladım ama havalı ve seksi görünüyordu

4. (42347, -184) Vay... O direk dansı... Uzanıyordum ve pek dikkat etmiyordum ama görünce yerimden sıçradım... Hwasa sahneyi yaktı kavurdu.

5. (42337, -352J Merak ediyorum acaba bu bir yabancı performans olsaydı insanlar hala “utanç verici” diyebilirler miydi... Sadece bir performans millet.

6. (41191, -73) Bence Kore sahnesi Hwasa için çok küçük... Yalnızca bir idol olmak için çok fazla potansiyele sahip.

7. (41212, -160) Hwasa' nın vücudunu gösterişi erkekleri baştan çıkarmak ya da seksi görünmek için değil, vücuduna güvenini ve kendini yönetmesinin meyvelerini göstermek içindi. Onu olmadığı biri gibi göstermeye çalışmayı kesin. Seksi görünmenin standardı ne ki? Biraz vücut gösteren bir şeyler giydi diye insanların erotik olduğunu düşünmen artık biraz geri kafalılık. Toplumumuz hala Chosun döneminde takılı kaldı ve Hwasa bizim düşündüğümüzden daha büyük şeyleri kastediyor. İstediği her şeyi sürdürebilmesini dilerim.

8. (4823, -47) Niye herkes Beyonce'ye havalı diyor da Hwasa' ya demiyor? kkkkkkk Bana kalırsa Kore'nin Hwasa gibi bir şarkıcıya sahip olması da şahane.

9. (4760, -50) Hwasa hükmetti... MAMA bugün batırmıştı ama O kurtardı.

10. (653, -12) Mnet kameralarının sahnelerini gösterip durmayı bırakması ve asıl performansları çekmesi gerek.


Kaynak: Netizenbuzz


1. (475, -43) Neden Beyonce böyle giyinebiliyorken Hwasa giyinemesin? Yabancı törenlerde böyle şeyler hep olur—

2. (470, -44) Beyonce yapınca havalı ama bir Koreli yapınca cinsel olarak kışkırtıcı mı oluyor? 2018'de yaşıyoruz değil mi?

3. (68, -46)| “I Live Alone”da kibar ve sıcak birisine benziyordu, neden bu kadar nefret alıyor

anlamıyorum. Tabii, kıyafeti seksi sayılabilir, ama ne kadar özgüvenli göründüğünü görünce havalı buldum! Hwasa-ssi, yorumların seni düşürmesine izin verme ve güç bul. Destekleyici hayranların da var!

-Mamamoo Turkey

120 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page