top of page
Ara
  • Mamamoo Turkey

”I Live Alone” Hwasa, Biraz Bile Yapmacık Olmayan “Rahat Son” Haberine Gelen Netizen Yorumları


>> ㅋㅋㅋㅋ Ahn Hyejin'in cazibe patlaması. (43554, -59)


>> Cidden bugün çok komikti ㅋㅋㅋㅋㅋ Eğlence anlayışı gerçekten harika. Günlük

hayatı da çok komikti. Mamamoo en iyisi ㅋㅋㅋㅋㅋ (41885, —44)


>> 4x8=32 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Kian84' ün dediği gibi bu zamana kadar programa çıkmış olanlar arasında en gerçekçi ve efsanevi bölümdü desek de kimsenin karşı çıkamayacağı kadar komikti. Mamamoo gerçekten aile gibi, cazibelerinin sonu yok. (41827, —63l)


>> Gerçekten eğlenceliydi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Yalnız yaşayanlar gerçekten böyle ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ (4936, -13)


>> Bugünkü bölüm çok komikti ㅋㅋㅋㅋ Gülmekten öleceğim sandım Hwasa gerçekten cazibe dolu ㅠ Tüm Mamamoo üyeleri öyle. (4-642, —830)


>> İzleyene göre fikir değişebilir ama, ben Hwasa'nın rahatlığını çok seviyorum. Çok resmi görünüp mükemmel olmak için çabalamaktan çok rahat bir his veriyor ^^ Cıvıl cıvıl & Havalı & Ağır başlı & Pozitif (405, —2)


>> Gerçekten yalnız yaşamanın ta kendisi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Gerçekten yakınlık kurabildim.

Tatil bu işte. Sadece izlerken bile kendimi iyi hissettim ㅋㅋㅋㅋㅋ Uzun zaman sonra ilk

defa I Live Alone'u izlerken göbeğim çatlayıncaya kadar güldüm ㅋㅋㅋㅋㅋ (4331, -5)


>> Diğer grupların gerçekten çok kıskandıkları bir kaygısızlığa sahipler.. Günün ortasında kimsenin olmadığı bir Gobchang dükkanına gidip tek başına yemek yiyip dönebilecek kadar harika. Mamamoo özel çocuklar gibi olmadıkları için özel! ~ (4318, -7)


>> Hwasa'ya bakınca Dasom'un geçen haftaki bölümü pek sahte geldi ㅋ (4-336, -361)


>> Yalnız yaşamak gerçekten böyle ㅋㅋㅋㅋ Cidden ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Hwasa ㅋㅋㅋㅋㅋ Bölümün sonunda Wilson'a saldırdıklarında çok fena güldüm. (4262, -8)|

-Mamamoo Turkey

66 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Kommentare


bottom of page