top of page
Ara
  • Mamamoo Turkey

(GÜNLÜK) Solar - Tam Bu An!

Selam ^^ Bir şeyler yazmayalı gerçekten uzun zaman oldu ㅎㅎ Bugün Moomoolar tarafından bir sürü doğum günü dileği, mektubu ve hediyeleri aldım. Sizlerden her zaman sadece bir şeyler aldığım için kötü hissediyorum. Her zaman bizi destekleyen Moomoolar sayesinde her günümü sanki doğum günümmüş gibi geçiriyorum.

Böyle şeyler demek de hoş ama ben de sizler için bir şey hazırladım ^'^ hehe... Utandım ㅎㅎ

Kendim olmamı sağlayan Moomoolar sayesinde çok mutluyum ve bu yüzden bir şeyler yapmak için çabalamam gerektiğini düşünüyorum. Gününüz güzel geçsin, yarın da, ondan sonraki gün de mutlu olalım!

“Alışkanlık değil bu,” diyen biz

“Teşekkür ederim,” Bugün de endişeler içinde misin?

Bir gün bir anıya dönüşecek hepsi

Dudaklarının kenarında hafif bir gülücük belirecek

Sorun değil, kalbimde hatırlanacak insanlar, sizsiniz, sizsiniz

Tam bu anda

Hatırlayacağım, meleklerim


Ortalarda sözleri yanlış söyledim... ㅠㅠ Ama lütfen güzelce izleyin ^^ Video kalitesi gerçekten kötü ama Moomooları düşünerek hazırladım.

Videonun sonundaki yazı: '' Moomoo'lara her zaman benimle ilgilendikleri için nasıl teşekkür edebileceğimi düşünüyordum ve böyle bir şarkı ile video hazırlamaya karar verdim. Her günümü doğum günüm gibi hissettiren Moomooolarımız, çok teşekkürler! ''

14 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

ความคิดเห็น


bottom of page