top of page
Ara
  • Mamamoo Turkey

[22122019] Moonbyul Fancafe BLACK Diary Güncellemesi

Selam Moomoo! Yıl sonu şovları için pratik yapıp, eve gelip yıkandıktan sonra sizin için bir not bırakıyorum. Bu seneki doğum günüm Moomooların hisleriyle dolu olduğu için diğer doğum günlerimden daha güzeldi. "Teşekkür ederim, özür dilerim ve sizi seviyorum," bu sözleri sık sık söylüyorum fakat aynı duyguları farklı bir şekilde hissettiğim için her zaman farklı bir şekilde ifade ediyorum. Demek istediğim, kelimeler aynı ama, anlamları birazcık farklı? Öyle sanırım ㅎㅎ Bu duyguları ifade etmek gerçekten zor. Ama sırf zor diye ifade etmeyi bırakırsam, kimse farkına varmayacak. O yüzden, bugün de teşekkür ediyorum, özür diliyorum ve sizi seviyorum. GoMiSa ("Teşekkürler, özür dilerim ve sizi seviyorum"un ilk harfleri) İnsanlar da sevgi de değişiyor. Ama tam şu anda hiçbir değişim olmadan birbirimiz hakkında düşünelim. Çünkü eğer birbirimize güvenirsek korkacak hiçbir şey yok! Yılınızı mutlu bitirin ve bugünü eğlenceli bir güne çevirin. Doğum günümü kutladığınız ve yanımda olduğunuz için teşekkür ederim. Bir sene daha ilerlememi sağlayan Moomoolar, iyi geceler. Tekrar görüşürüz! İyi uykular. Hiçbir şey hakkında düşünmeyin ve tüm endişelerinizi yarına bırakın. Bugün de çok çaba sarf ettiniz. İyi geceler.

- Mamamoo Turkey


9 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Commentaires


bottom of page