top of page
Ara
  • Mamamoo Turkey

[21022018] Solar'ın RBW Cafe'deki Doğum Günü Kutlamalarına Bıraktığı Mesaj

Güncelleme tarihi: 3 Mar 2020


Moomoolar'a ♥︎ Her doğum günümde her zaman dolu dolu bir doğum günü geçiriyormuşum gibi hissediyorum ^^ Mamamoo ile, Solar ile, Yongsun ile beni seven, yanımda olan Moomoolar!! Moomoolar olduğu için ne kadar mutlu olduğumu bilmiyorsunuz.. ㅎㅎ Ne kadar teşekkür etsem de biraz üzülüyorum ㅠㅠ Ne zamandan beri doğum günümde Moomoolar ile iletişim kurup değerli zamanlar geçirmeye başladım bilmiyorum! Doğum günümü böyle değiştirdiğiniz için teşekkürler ♥︎ Her zaman Moomoolar ile olamam fakat müzik ile, performanslarımız ile Moomoolar'ın yanında olup güç ve mutluluk vermek istiyorum. Ileride de şimdi olduğu gibi birbirimize destek olup koruyalım! ^^ Moomoolar ~ Sizi seviyorum ♥︎

- Utangaç Yongddoni >< -


7 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page