top of page
Ara
  • Mamamoo Turkey

[14052019] Mamamoo White Diary

Güncelleme tarihi: 5 Mar 2020

Merhaba. Ben Solar ^^ Aniden buraya geldiğim için şaşırdınız, değil mi? 1 yıl boyunca birlikte gerçekleştirdiğimiz 4 Mevsim 4 Renk projesi FIW konseri ile sona erdi. 4 Mevsim 4 Renk projesi sırasında moomoolar ile yakınlaştığımızı hissettim, bu yüzden çok memnun ve minnettarım, birçok iyi şarkı ve iyi insanla buluşabildik... Bu yüzden mutlu oldum. F/W konseri sırasnda pek çok şey oldu. Çok güzel seyler ve üzücü şeyler de vardı. Konserin son günü de söyledim, konserimiz olduğunda çok sayıda insan sıkı çalışıyor, bizim performanslarımız için kalplerini ve ruhlarını odaya koyuyorlar. Bu süreçte, birbirimize karşı hassas olabilirsiniz ve birbirinizle çeliştiğiniz zamanlar olabilir. Bu tip şeyler olabilir ama bunlar sayesinde daha mükemmel bir konserin tamamlandığını düşünüyorum. Tabii ki hepsinin tamamlayıcısı bizimle birlikte eğlenen seyirciler ve Moomoolarımızdı ^^ Bize böyle bir fırsat verdiğiniz için teşekkürler.

Bunu söylemek oldukça... bunu tekrar tekrar düşündüm ama ne yapacağımı bilemedim, herkesin konserlerimizde ne kadar eğlendiğini ve mutlu olduğunu düşündüm. Söyleyemedim... Şimdi bugün.. buraya yazıyorum. 4 Nisan saat 16.01'de JjingJjing cennete gitti. İlk başta, gerçekten üzgün olacağımı düşündüm ve öyleydim, ama gerçekten minnettardım. Şimdiye kadar sağlıklı bir şekilde benimle birlikteydi ve son zamanlarda gerçekten çok hastaydı, O buna çok iyi dayandığı için minnettarım ve üzgünüm. Size bu kadar geç söylediğim için üzgünüm. Daha hızlı söylemek istedim ama benim de ilk seferimdi Moomoolara bu konuyu nasıl söyleyeceğimi bilemedim. Moomoo'nun JjingJjing'i nasıl herkesten daha çok sevdiğini çok iyi biliyorum bu yüzden söyleyemedim. Aslında, üyelere de tam olarak söyleyemedim. Bunu konuşarak havayı garipleştirmek istemedim... Ve henüz bu düşünceyle söylemeyi başaramadım..;; Bunu yazarken üyelerimle konuşmayı deneyeceğim. JjingJjing sadece ailemiz için değil, Moomoo'nun sevgisi nedeniylede daha uzun süre bizimle birlikte olabildi. Moomoo onu çok seviyor, bir müzik videosunda göründü. Çok güzel kıyafetler giydi. ^^ Çok lezzetli yemekler yedi. Moomolara gerçekten minnettarım. Bunu hiçbir kelime ile ifade edemem ; ; Çok teşekkür ederim. Şimdi JjingJjing yanımda değil, ama sonsuza dek kalbimde kalacak. Bu, JjingJjing'i seven Moomolar için de aynı olacak, değil mi? Moomoo çok üzülmeyin ve lütfen onu güzelce gönderelim. Teşekkürler. JjingJjing'i seven tüm Moomoolara.

- Mamamoo Turkey

9 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comentarios


bottom of page